منتظر یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران باشید؛ انتقالی که همه را شگفت‌زده می‌کند.

توپ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین، اللهیار صیادمنش بعد از درخشش در ترکیب استقلال بلافاصله به فوتبال اروپا کوچ کرد و از سال ۲۰۱۹ تا الان کار خود را قاره سبز ادامه داده است. بازیکنی که نشان داده از چه قابلیت‌های فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اللهیار طی این مدت در تیم‌های فنرباغچه، استانبول اسپور،  زوریا و هال‌سیتی به میدان رفته و حالا به نظر می‌رسد وقت یک انتقال بزرگ برای او فرا رسیده است. بازیکنی که شاید اوج کار او طی مدت زمان حضورش در اروپا چمپیونشیپ انگلیس بوده که بعضا نمایش‌های درخشانی ارائه داده است.

بر اساس خبری که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده اللهیار صیادمنش در آستانه یک سوپر انتقال بزرگ قرار گرفته است. ستاره ملی‌پوش فوتبال ایران با یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس و اروپا به توافق رسیده و قرار است راهی این تیم شود. البته فعلا به برخی دلایل امکان مطرح کردن نام تیم صیادمنش برای ورزش سه وجود ندارد، اما همین‌قدر بدانید که این انتقال حکم بمب اتمی فوتبال ایران را دارد.

مسئله مهم به زمان عقد قرارداد صیادمنش مربوط می‌شود که ممکن است رسمی شدن آن چند ماه دیرتر و در زمستان این اتفاق بیفتد. اما هر چه هست، به نظر می‌رسد کارهای این انتقال شگفت‌انگیز نهایی شده و از همین الان باید صیادمنش را عضو یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست.  

در این تابستان انتقال سردار آزمون به رم نهایی شد و مهدی طارمی نیز تا آستانه انتقال به میلان پیش رفت، اما فعلا این انتقال نهایی نشده است. باید دید این انتقال صیادمنش که جزء بزرگ‌ترین ترنسفرهای تاریخ فوتبال ایران خواهد بود، در ساعات آینده رسمی می‌شود یا به زمستان موکول خواهد شد.

کد خبر 785119
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • عباس IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    11 11
    بمب های فوتبال ایران بوی گوجه پوسیده می دهد
  • غلامعباس IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    12 6
    خوب که جی؟ تاکنون چندین نفر از فوتبالیست های صاحب نام کشور در لیگهای مطرح اروپابی توپ زده اند، حالا ایشان هم مثل یکی از آنها، آیا این خبر که معلوم نیست سر بگیرد یا نه ارزش این تیتر چاخان را دارد؟ شأن سایتتان را با این جملات دهان پرکن و بچه گانه اینقدر پایین نیاورید.
  • حمید US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    16 9
    اووووووه 🤢🤢🤢🤢🤢🤢 عجب انتقالی کف کردم🤪🤪🤪🤪🤪
    • پرهام IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      3 2
      🤣🤣🤣😭😭
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    8 6
    بمب اتمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه تیتر
  • پیش کسوت فوتبالی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    9 4
    چرا این همه ذوق زده میشین ،بمب ترکاندن باید مثل بارسلونا باشد که آکادمی لاماسیا شانزده ساله ای به نام یاما را درسطح جهانی معرفی می کند.صیادمنش باید درتیم های معتبر دنیا برای کشورش افتخارآفرینی کند نه اینکه برگشته واز بیت المال جیب دلالان را پر پول کند.تیم پایه وآکادمی پرسپولیس با شکوفایی استعدادها باید بمب بترکاند نه دلالان با رانت ‌غارت وچپاول بودجه باشگاه .
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    8 2
    عزیز دل صبر میکردی همان زمان تیتر میزدی
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    9 6
    با سلام انگار بعضیا ناراحت شدند ،همین حسادتها باعث خیلی گرفتاریهای هست ،انشاءالله که انجام بشود ومایه افتخار کشور وورزش ما بشود.
    • Ja ad IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      4 3
      باعث افتخار فوتبال ما بشود ؟ مگر در لیگ ایران بازی میکند ؟ افتخارات برای خودش است و بس . رسانه های داخلی افتخارات ( ورزشی ، علمی ، هنری ، ...) ایرانیان خارج از کشور را با بزرگنمایی به پای کشور مینویسند ولی واقعیت این نیست . این افراد با استعداد در شرایطی که کشورهای دیگر برایشان فراهم کردند پیشرفت کرده اند و اگر همینجا رشد میکردند الان وضعشان این نبود . دلیل این حرف سیل مهاجرت افراد نخبه در تمام صنفها و رشته ها است .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    6 6
    مواظب باش این بمب نترکه بیچاره میشید!!!! این بابا کیه که رفتن او به یک لیگ اروپایی را به ترکیدن بمب اتمی تشبیه کرده اید؟ یه خورده هم عقل و متطق داشته باشید.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    10 8
    تیم بی اسطوره استقلال با کمک رسانه های طرفدارش دنبال اسطوره سازین ولی این اسطوره های فانتزی و باد شده توسط تیم بی افتخار دردی براشون دوا نمیکنه. چقدر حقارت کشیدن که میگن بمب اتمی. کریم باقری چند سال قبل تو انگلیس بود و ینفر نگفت بمب ترکیده چه برسه به اتمیش.